WE GLADLY FEAST ON THOSE WHO WOULD SUBDUE US

0.10 - Let's get this party started

Välkommen tillbaka till våran ISBI challenge. Idag är våra äldre simmar bortresta och Mortimer tar saken i egna händer och ställer till med en fest. Vi får väl se hur det kommer att gå  Det är väldigt mycket Mortimer-Bella spam i detta inlägget heheh. Vill även passa på och tacka er som kikar in på bloggen. Har nämligen märkt att det blir fler och fler besökare varje dag vilket gör mig superglad såklart! :D
 
Anyway, dags att återvända till våra tokiga men älskade Goths.
 

Föräldrafritt som sagt. Här slösas det inte på tid.


Uppspelt som han är börjar han genast att blanda till några drinkar för kvällens bravader. Take it easy there Morty.


Fick i slutändan blanda nya drinkar. Varför? Jo det verkar som Bonehilda är en aning väldigt förtjust i drinkar 
Huset behöver städas men ah, carry on med ditt drickande...


Och helt plötsligt från ingenstans börjar det brinna (!)
 
Eh lite hjälp kanske Bonehilda?
 
Bonehilda - *slurp*
 
Inte? Okey then... -.-
 
 
Det var en jäkla tur att Bella var där eftersom det dröjde en evighet innan brandmännen behagade att komma. Jag är dig evigt tacksam Bella.
 
Bella - Eh heh.

Mortimer - I'm gonna marry that girl.
 

Men yäää, nu börjar festen! Låt mig presentera Malcolm Landgraab, våran första gäst.


Och Michael är våran nästa. Jag är förvånad över att han inte har åldrats upp ännu... Hm, hoppas bara inte det är något som är fel 
 
 
Och sen har vi Bella såklart, våran hjälte för dagen 
 
Och ah, det var bara de som kom. Tråkigt nog känner Mortimer inte några fler tonåringar som han kunde bjuda... Haha woops, my bad >.<
 

Självklart bjuder Mortimer upp sin Bella till en dans.


Just look at that smile  De är så söta ihop <3

 
Mortimer- Aj oh, fuck.
 
Bella - Wooops...
 
 
Sen säger magen ifrån och det är dags för lite pizza! 
 

Under tiden fick Malcolm äntligen en dans med Bella. Han har stått bredvid henne hela tiden för att fråga henne om en dans...
 
 
Mortimer - I'm watching you...
 
Take it easy Mortimer.
 
Mortimer - I'm gonna kill him...
 
Woah, woah! 
 

Han fick sig en drink för att lugna ner sig. 

Så ja Morty ^-^
 
Och ja just det, det var tydligen fullmåne så ni får ursäkta ljuset på de följande bilderna.
 
 
Michael står utanför allt drama och har i princip bara dansat hela kvällen.
 
 
Morty - Håll dig borta från min flickvän loser!
 
Det verkar som den där drinken gjorde mer skada än nytta.
 
 
Haha åh, bara kolla på Malcolms face  Fick lite senare ett meddelande där det stod att Malcolm har börjat att dissa Mortimer hahahh 
 

Pizzakille - Här är din pizza Mortimer Goth... eheheh

Hahah bara kolla på hans face! Är det bara jag eller ser det en aning creepy ut? o_O
 

Mortimer - Mhmmm pizza!


Bella - Pizza! Mums!
 
What's up with these pizzafaces?!
 

Alla gillar tydligen pizza.

 
Mitt upp i allt det trevliga får Mortimer ett samtal. En granne har ringt polisen. Vilken granne det kan vara har jag ingen aning om. Den närmaste tomten som finns är kyrkogården hmmm...  Mortimer fick i alla fall avbryta festen som nu pågått i 7 timmar (!) men lyckad blev den.
 
 
När ungdomarna väl var ute ur huset fick jag syn på denna zombie springandes efter dem som en galning Som tur var hann alla in i taxin. Det såg faktiskt lite otäckt ut hahah >_> 
 
 
Och det var allt för denna gången. Vad kommer att hända nästa gång? Det vet inte ens jag för jag har faktiskt inte spelat längre än detta 
Ha det bra till dess!



Yo, what's you' name?
I'll be back!

Mail

Awesome?

Be nice