WE GLADLY FEAST ON THOSE WHO WOULD SUBDUE US

0.5 - Oh, Cornelia

 
Morty är uppe i gryningen och äter pannkakor till frukost.

 
Sen är det iväg till sista dagen i skolan, som barn alltså. På lördag blir han äntligen tonåring! Då har vi inte alls långt kvar till vi kör igång på riktigt, iiiih!
 
 
Gunther - Vi har så mycket gemensamt. Jag skulle gärna lära känna dig bättre.

OH HELL NO! Upptäckte att de fick massa hjärtan för varandra. What are you guys doing?! D:<
 
 
Lyckligtvis blev det inget flörtande utan Agnes upptäckte plötsligt att hon var hungrig. Puuuh  Hade inte velat ha något kärleksdrama.
 
 
Alltså är det bara jag men är Agnes egentligen sjukt vacker? Bara man ger henne en välförtjänt makeover så.

 
Prydliga Cornelia i farten igen, inte för att jag klagar!
 
 
Det var runt denna tid som alla de vuxna simmarna (förutom Gunther som jobbar) började känna sig lite bindgalna då de ej lämnat huset sen... jag började spela. Så Mortimer tog med dem till den allmäna poolen.

 
Cornelia - Aaah, så hungrig!

Ingen fara darling, det finns en picknickkorg där borta vid bänkarna 
 
Cornelia - Oh rly?
 
Yep.
 
 
Cornelia - Oh well, bäst jag tar mig ett dopp då :D :D :D
 
What the? Du håller ju på att svälta ihjäl!!! 
 
 
Tillslut kom hon till sina sinnes bruk och haffade åt sig en hamburgare. En applåd för dig, Cornelia.
 
 
Klockan går fort när man har roligt som man brukar säga och det blev tillslut så sent så att Morty fick cykla hela vägen hem ensam, eftersom ingen verkade vilja lämna poolen. 

 
GÅ OCH SOV! Sorligt nog tror jag det är Cornelia som kommer att ge mig flest minuspoäng när vi väl börjar räkna -.-

 
Aww, första gången jag ser dem ligga intill varandra <3
 
 
Och med den bilden så avslutar vi denna delen, ses nästa gång!



Yo, what's you' name?
I'll be back!

Mail

Awesome?

Be nice