WE GLADLY FEAST ON THOSE WHO WOULD SUBDUE US

0.6 - What's your problem

 
Mortimer - Hej Bella, har du lust att komma över? Verkligen? Okej vi ses snart då! 

Haha, sötnos. Och japp, jag tänker vara så tråkig att jag parar ihop Mortimer med Bella. Precis så som det "ska vara". Om jag inte gör det så bara vet jag att jag kommer att ångra mig längre fram 
 
 
Alltså hur söt? Trist det där med att hennes face blir så fult när hon växer upp. Så jag tror nog att jag kommer att ge henne en liten makeover när hon väl gör det. Fusk? Kanske, men whatever.
 
 
Innan Mortimer hinner bjuda in Bella så kände Gunther att han var tvungen att skälla på henne av någon oklar anledning. Hm?

 
Tillslut fick Mortimer äntligen chansen att prata med Bella.
 
 
Och även testa Mortimers nya dockhus.

 
Bella - Seriously dude, what's your problem?

Det undrar jag med Bella...
 
 
Sen var det dags att säga adjö. Men de kommer att ses snart igen, för jag tänker nämligen åldra upp Bella samma dag som Mortimer. Vilket är imorgon!

 
Stort tack till dig Agnes. Äntligen var det någon som orkade att rensa ut den ruttnande maten ur kylen  Men du ser inte så värst road ut.

Agnes - Det är rutten, stinkande gammal mat så vad tror du?
 
 
Damn it Cornelia! Du var så nära, sååå nära!

 
Awh, hon ser så förtvivlad ut. Hur ska jag kunna vara sur på dig då? Okej, okej jag förlåter dig men gör inte om det när vi räknar poäng! D:<
 
 
Den natten får vi besök av Gunthers mamma Gretle och i bakgrunden kan vi se en skymt av den mystiska Lolita Goth. Jag har läst många olika teorier om henne (eftersom ingen verkar veta hur hon är släkt med familjen) men jag kommer att gå med den anledningen att det är Gunthers exfru (eller kanske en älskare?) Hm, jag kan inte bestämma mig 



Yo, what's you' name?
I'll be back!

Mail

Awesome?

Be nice