WE GLADLY FEAST ON THOSE WHO WOULD SUBDUE US

0.8 - Fällor

Sorry för seg och usel uppdatering igår men annat kom emellan. Jag ska försöka lägga upp några inlägg innan helgen för jag vet inte ännu om jag kommer ha tid till att uppdatera då.
 
Men tills vidare - här är ännu en del av Life woth the Goths!
 
 
Cornelia - Yaay, wooh! Jippie! Woho!

Varför så glad Cornelia?
 
 
Aaah, det är din födelsedag 
 
Cornelia - Gör det ont?
 
Nä, bara lite.
 
 
Well, jag kan inte säga att du åldrades med stil precis... Men bara lugn, det fixar vi!
 
 
That's more like it! Men jisses vad smal hon blev O_O

 
Ser ut som Mortimer har drabbas av lite humörsvängningar. Poor you.

Morty - Hmphf!
 
 
För att muntra upp honom lät jag honom gillra en fälla 
 
 
Mortimer - Hey pappa, kan du inte följa med ut och övningsköra med mig?

 
Gunther - Men självklart min son!
 
 
Gunther - Men kom ihåg att jag är en väldigt viktigt och stor man på mitt jobb så... you know, kör inte ihjäl mig.
 
Mortimer - ...
 
Oh Gunther... Du har inte ens gått till arbetet de senaste dagarna... -.-
 
 
Du verkar väldigt nöjd med käppen jag gav dig.

Cornelia - Oh ja!
 
Hon går ingenstans utan den nu 
 
 
Och så vart de iväg. Sakta men säkert 
 
 
Efter övningkörningen skickade jag Mortimer hem till Bella för att försöka få deras relation till något mer än bara bästa vänner 
 
 
Är de inte fina ihop? 
 
Här kan ni förresten se vardagsoutfiten jag valde till Bella tyckte den passade henne väldigt bra om jag får säga det själv ^-^
 
 
 
Tyvärr var Mortimer tvungen att sticka annars hade polisen plockat upp honom. Men när han lämnade med ett leende på läpparna. Han och Bella är numera på G!
 
 
Hemma igen ville Mortimer gillra ännu en fälla eller närmare bestämt fem stycken. Så nu är hela huset fyllt med massa fällor.

Mortimer - What? Don't judge me...
 
 
Det var förresten Agnes som föll offer för hans första fälla hahah ^_^
 
 
Det var allt för denna delen, jag hoppas du gillade det. Ha en fortsatt bra torsdag! 



Yo, what's you' name?
I'll be back!

Mail

Awesome?

Be nice