WE GLADLY FEAST ON THOSE WHO WOULD SUBDUE US

0.1 - Meet the Goths

Välkommen till den första delen i min ISBI eller ja, utmaningen drar ju inte igång på riktigt förens Mortimer blivit ungdom som sagt och detta är mer en presentation men yeah... Innan vi börjar vill jag bara informera er om:
 
Min grafik är långt ifrån den bästa. Min dator är inte vad den en gång må ha varit, därför måste jag ha ganska låg inställning på grafiken och knappt något nedladdat innehåll för då lägger spelet av direkt, sorligt nog  Drygt as fuuuuuuuuk, men jag har helt enkelt fått lära mig att leva med det. Det enda nedladdade innehåll jag kommer att ha är skins, ögon, smink och en outfit + frisyr till varje sim i mitt spelande. Nedladdade möbler/simmar/hus har jag alltså uteslutit helt. Känns fortfarande surt men vad gör man inte för att kunna spela? 
 
Anyway, here we goooooo!
 
 
Aaah, Mortimer Goth! Våran framtida arvvinge, här glatt ridande på sin nya gunghäst. Stackarn hade ju inga leksaker överhuvudtaget i sitt rum så det fick en snabb makeover. Hela huset är för övrigt under en makeover. Det behövs... 
 
 
Sen har vi såklart våran egen Gunther Goth, en riktigt hottie enligt min mening. Hey, what can I say? Långt hår och skägg? Score!
 
 
Och låt oss inte glömma den smått griniga (okej, väldigt griniga) men ack så vackra Cornelia Goth!



Yo, what's you' name?
I'll be back!

Mail

Awesome?

Be nice