WE GLADLY FEAST ON THOSE WHO WOULD SUBDUE US

0.2 - Let the game begin

En rätt kort del men detta är bara för att vi ska kunna komma igång någon gång, ska försöka hålla inläggen längre i framtiden. Promise 
 
 
Första bilden är på våran alldeles egna hottie Gunther. Som den arbetsnarkoman han så är det självklart arbete som gäller. 24/7, like seriously han har kanppt gjort något annat sedan jag började spela  -.-
 
 
Aw, I know buddy  Läxläsning är inte det roligaste, men det måste göras tyvärr!
 
 
På kvällskvisten överraskade Gunther mig med att berätta ett skämt för Cornelia, som ni kan se att han lyckades med också. Jag tror detta är den första positiva interaktionen jag sett mellan dem sen... Ja, typ ever.
 
 
Jag styrde sedan Mortimer till sin splitternya säng, han verkar uppskatta den.
 
 
Gunther hittade till sin säng på egen hand. Lyckligtvis gjorde även Cornelia det, precis i tid också! Hon var nämligen supernära på att svimma och det hade ju betytt -5 poäng  Ni vet... Om vi nu hade räknat poäng hehe.
 
 
Och vem är detta då? Agnes Crumplebottom såklart, vem annars? Jag flyttade in henne i familjen. Stackarn var så hjärtekrossad efter sin fästmans död att hon inte klarade sig själv  Ni får ursäkta hur hennes hemskt fult hennes rum är för tillfället men jag har inte orkat att renovera det ännu, sry not sry Agnes 
 
 
Hon är smart nog att inse att hon håller på att svälta och gjorde i ordning lite pannkakor till frukost. Till min stora glädje så klarade hon av det också, utan att bränna någonting. Good job!
 
 
Cornelia som nyss insåg att hon också håller på att svälta tar sig ner till köket. Vad tror ni hon väljer att stilla sin hunger med? Agnes nygjorda och väldoftande pannkakor? Nope! Ett paket juice blir bra -.-
 
Och med det avslutar vi denna delen, hejsvejs! 



Yo, what's you' name?
I'll be back!

Mail

Awesome?

Be nice