WE GLADLY FEAST ON THOSE WHO WOULD SUBDUE US

0.9 - Simsalabim

Välkommen tillbaka för ännu en del av Life with the Goths. Ursäkta för att det dröjt så länge men annat kom emellan så det har helt enkelt inte hunnits med. Detta är en relativt kort del för jag hann inte spela så mycket.
 

Mortimer - Simsalabim öppna dig!


Jag bestämde mig för att köpa kistan med Bonehilda, det må vara lite fusk men hur kan jag inte ha henne i familjen!? Hon passar ju in som handen i handsken 
 

Cornelia gör sig väldigt bra som åldring. Hur söt är hon inte?

 
Stackarn råkar ut för en av Mortimers många fällor i huset. Han sätter ut fällor titt som tätt.
 

Bella - Det här var inte precis vad jag hade i tankarna...
 
Oh really? Mortimer hade med sig Bella efter skolan så jag tvingade dem att göra sina läxor ihop. Som ni kan se var de inte så glada över det.
 

Sedan gick de ut för att sitta vid brasan. Mortimer tyckte det vore skönt och värma baken lite. 

Mortimer - Mhmm varmt.
 
Eh kanske inte det mest romantiska Morty...
 

Men det funkade tydligen på Bella och de befinner sig snart i varandras armar. Aw ♥

 
Agnes och Gunther står och skvallar, i sina arbetskläder, inne på Mortimers rum... Varför de ställde sig just där har jag ingen aning om. Förresten så skaffade jag ett arbete åt Agnes inom journalistiken. Vet ej om det är emot reglerna men jag kommer i alla fall köra så att jag kan ge mina ostyrda simmar ett arbete men resten får de klara själva.
 

Bravo Morty! Äntligen får vi något annat än våfflor och pannkakor.


Lyckat blev det också! *stor applåd* Har besämt mig för att få upp Mortimers matlagningskunskap så det kan bli lite mer varierat i familjen.

 
Och Gunther står och läser en bok. Inne på badrummet. I ett hörn. Ni vet, vardagliga saker... 
 
 
Med den bilden avslutar vi denna delen. I nästa del får ni se när Mortimer fixar ihop en fest när de vuxna är på semester. Hur tror ni det kommer det att gå? 



Yo, what's you' name?
I'll be back!

Mail

Awesome?

Be nice